17 Haziran 2015 Çarşamba

Eğitim Teknolojileri Zirvesi 2016



Teknolojik gelişmelerin eğitimde nasıl kullanıldığını ve gelecekte nasıl olacağının katılımcılar tarafından anlatıldığı, Türkiye'nin en büyük zirvelerinden biri. Bu zirveyi diğerlerinden ayıran en özelliği ise açılışının çok ünlü kişilerin hologramları tarafından yapılması. Eğitim Teknolojileri Zirvesi 2014'ün açılış konuğu Albert Einstein ve Eğitim Teknolojileri Zirvesi 2015'in açılış konuğu ise Graham Bell'di.

Bakalım Eğitim Teknolojileri Zirvesi 2016'nın açılışını kim yapacak. 2016 düzenlenecek zirveye katılamayı planlayanların fikir sahibi olması için 2015'deki zirvenin videosunu aşağıda paylaşıyoruz. 

Eğitim Teknolojileri Zirvesi, eğitimcileri, teknoloji şirketlerini, girişimcileri, yöneticileri ve medyayı bir araya getirdiğini de tekrardan hatırlatmak isteriz.


0 yorum:

Yorum Gönder